Takács János - Gyakorlati Önismereti Foglalkozások

Egyéni és csoportos önismereti lelki tuning, fejlesztés

Feloldható az elkerülhetetlen?!

vegtelen.jpgRöviden:

FEL.

Hosszabban:

PERSZE, HOGY FEL!

 

Olvassuk el újra és újra.

Feloldható az elkerülhetetlen?! HE?!

Igen, jól olvastad.

Rövid leszek, mert ezt nem szeretném túlmagyarázni.

Arra jöttem rá, hogy az életben szinten mindent meg lehet magyarázni és ezt mi emberek meg is tesszük. A magyarázatainkból látszik, hogy mennyire sok korlátozást hittünk el valósnak.

Vegyük csak ezt a szót: "elkerülhetetlen". Ez kicsit emlékeztet a mesebeli "örökké" szóra, vagy a "végtelenre" és a "soha" szavakra.

Előszeretettel használjuk. Mégis kérdezem én: Megálltál valaha és megkérdezted magadtól, hogy "EZ MEG MI A......@@@&### ??? ELHITTEM EZT A MASZLAGOT?"

Egyszerre két igazság nincs, csak egy létezik. Vagy véges valami vagy végtelen.
Amíg fizikai világban, fizikai testben élsz, addig maradjunk annyiban, hogy véges, kettős, eleje és vége van, fent és lent van, jó és rossz van stb. Ez így van rendjén.

Az ilyen "határtalan, végtelen, elkerülhetetlen, soha, mindig, örökké" szóhasználat csupán a filozófálgatásra jó és a kellően erős elszállásra, ami nem hogy segít az életeden, de meg is keserítheti.

Nem kell ide drog, alkohol, cigi és semmi varázs-cucc...Elég, ha ámítod magad és már itt sem vagy a Földön!

Irreális falván jársz, Varázs Földén. Elviselhetőbbnek tűnik, mert elhitetted magaddal. Könnyebbnek tűnik, mert bekajáltad, hisz egyszerűbb a varázslásban úszkálni, mint valódi örömet és boldogságot keresni / tapasztalni.

Mi van, ha az "elkerülhetetlen" mégis elkerülhető? Mi van, ha csak azért tűnt ilyen zártnak ez az út, mert elhitted, hogy nincs választásod?

Mi van, ha emögött is az az egyszerű tévhit van, hogy nincs választásod?

PEDIG VAN VÁLASZTÁSOD!

NapiMantra:
"Minden olyan mintát, hiedelmet, fogadalmat, szerződést, amikor elhittem, hogy nincs választásom és bekorlátoztam a lehetőségeimet, TÖRLÖK VÉGLEG, MOST! Milyen csodás lehetőségek vannak itt és most, amit eddig nem vettem észre? Univerzum mutasd meg!!!!!"

 

Ez lebegjen a szemed előtt! Olvasd el többször, magadban, hangosan, ahogy tetszik!

Csodás napot kívánok!

Jani

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdolokes.blog.hu/api/trackback/id/tr3512885790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Ha kezdő lökés kell...

takacs-janos-istvan-tudatalatti-detektiv-profil.jpg

Jani vagyok. (Takács János István, TJI, Zen) Természetgyógyász-kineziológusként kezdtem 2001-ben és azóta segítem az engem felkereső embereket. Azóta folyamatosan kutatom, fejlesztem módszereimet, hogy a lehető leghatékonyabban kísérhessem a fejlődés, gyógyulás, tanulás útján azokat, akik erre vállalkoznak, bejelentkezve hozzám. Az egyéni és csoportos foglalkozásokon kívül életcélom és hivatásom átadni azt a lelkesedést, látásmódot, tiszta szeretet érzését, nyitottságot, motiváltságot, amit születésem óta hordozok és fejlesztek. Ezért írom ezt a blogot is :)

TEHÁT: Ha kezdő lökésre van szükséged, keress fel, szeretettel várlak!

ITT JELENTKEZZ BE LELKI FOGLALKOZÁSRA:

takacs.janos.istvan@gmail.com

ITT REGISZTRÁLJ ÖNISMERETI FOTÓZÁSRA:

tjicasting@gmail.com

süti beállítások módosítása