Takács János - Gyakorlati Önismereti Foglalkozások

Egyéni és csoportos önismereti lelki tuning, fejlesztés

Fejben dől el minden - Választhatsz, dönthetsz!

Elcsépeltnek tűnik, mert sokan bemérgezték már ezeket az egyszerű gondolatokat. Ám a valóságban tényleg tőlem függ az életem minősége, iránya, hangulata. Bár vannak körülöttem más emberek, vannak környezeti tényezők, és IGEN, rengeteg mindenre lehet fogni, hogy épp ott és akkor miért szar az életem (Vagy épp mitől jó), de ez egyáltalán nem a TUDATOSSÁG JEL

megujulas.jpgA tudatosság azt jelenti számomra, hogy nyitottan, kíváncsian érzékelem és figyelem a világomat és észreveszem, hogy a fejemben lévő gondolatok, vágyak, hiány és félelem stb. valamint a kis és nagy döntéseim milyen következményeket hoznak.
Hamar megmutatják magukat.
Ha jobban odafigyelek, akkor rájöhetek arra, hogy akár percenként hozok döntéseket...
Merre tereljem a figyelmemet, mikor igyak, mikor egyek, mikor menjek ki a mosdóba, miről írjak cikket...mikor öltözzek fel, mikor menjek boltba, mikor főzzek, mikor szexeljek és még sorolhatnám. Millió döntésem van egy héten, ami azt is jelenti, hogy TŐLEM FÜGG, hogy épp merre haladok.
SŐT továbbmegyek. Nem csak a cselekedeteim, mint öltözés, boltba járkálás stb. hanem a hangulatom, jókedvem, az öröm megélése is a kezemben, hiszen TŐLEM és kizárólag tőlem függ, hogy mire fókuszálok.
Tegyük fel felkelek és látom, hogy szakad az eső, hideg van, nyálkás az idő...
Mondhatnám azt, hogy "bakker már megint ilyen fos az idő, ha ki kell mennem szétázok, ja és amúgy is ilyenkor szokott az embereknek migrénje lenni, mert biztos valami hülye front van....akkor ma sem szexelek és szar lesz a kedvem..."
Ez sokak számára ismerős lehet. Ja, én is éreztem már ilyet időnként, viszont tizenévesen meg kellett tanuljam, hogy nekem ez nem okoz boldogságot és ezért ahogy elindult ez a negatív folyamat AZONNAL ott helyben megfordítottam és elkezdtem figyelni a szép és jó dolgokat ebben az egészben.
"Mennyire imádom az eső illatát, finom friss, tiszta... mélyeket lélegzem belőle � Lehet hogy nem fogok kimenni sétálni ma, de akkor helyette valami pihentetőt csinálok, olvasok, pihenek, esetleg kimegyek vízcseppeket fotózni a növényeken, mert gyönyörű és feltölt..."
Vajon hányan csinálják meg ugyanezt a világban, hogy ÉSZLELIK mit művelnek fejben, majd utána ezt át is fordítják?
Vajon miért nem teszik meg?
Én sem mindig veszem észre egyből, hogy a fejemben mi az, ami mammog...
De ahogy észlelem, onnantól zavar és nem látom értelmét úgy maradni. Tőlem függ.
Választhatok, dönthetek bármikor, hogy INNENTŐL MÁSKÉPP CSINÁLOM.
Miért is ne csinálnám másképp?
Amúgy is a régi negatív elme mintázatok csupán mintázatok. Olyanok, mint a CD lejátszóban a lemez. Kiveheted és tehetsz be másik lemezt. Ha ott vergődsz hogy milyen szar a zene, attól nem lesz jobb. Menj oda, cseréld ki és told fel a hangerőt � (és csavard fel a szőnyeget! )
ÉLVEZD!
ÉREZD!
LÉGY CSELEKVŐ és vedd észre, hogy TEREMTŐ VAGY TE IS! �
Csodás napot kívánok!
Jani

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdolokes.blog.hu/api/trackback/id/tr5618101408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Ha kezdő lökés kell...

takacs-janos-istvan-tudatalatti-detektiv-profil.jpg

Jani vagyok. (Takács János István, TJI, Zen) Természetgyógyász-kineziológusként kezdtem 2001-ben és azóta segítem az engem felkereső embereket. Azóta folyamatosan kutatom, fejlesztem módszereimet, hogy a lehető leghatékonyabban kísérhessem a fejlődés, gyógyulás, tanulás útján azokat, akik erre vállalkoznak, bejelentkezve hozzám. Az egyéni és csoportos foglalkozásokon kívül életcélom és hivatásom átadni azt a lelkesedést, látásmódot, tiszta szeretet érzését, nyitottságot, motiváltságot, amit születésem óta hordozok és fejlesztek. Ezért írom ezt a blogot is :)

TEHÁT: Ha kezdő lökésre van szükséged, keress fel, szeretettel várlak!

ITT JELENTKEZZ BE LELKI FOGLALKOZÁSRA:

takacs.janos.istvan@gmail.com

ITT REGISZTRÁLJ ÖNISMERETI FOTÓZÁSRA:

tjicasting@gmail.com

süti beállítások módosítása