Takács János - Gyakorlati Önismereti Foglalkozások

Egyéni és csoportos önismereti lelki tuning, fejlesztés

Karmikus útonállók kíméljenek!

Ne feledd: ha tudod hová tartasz, a világ engedni fog Téged,
eláll az útból és haladhatsz célod felé!


karmikus-utonallo_1.jpgFeszegessük csak az élet dilemmáit - gondoltam ma reggel. Mindenféle okosságot hallani mindenhonnét. Amikor elkezdtem belemélyedni a spirituális bölcsességekbe kb. 20 éve, akkoriban leginkább könyvekből lehetett okosodni. Ma megnyitom a leveleimet, vagy a közösségi média gyöngyszemeit és az orrom alá tolják az élettapasztalattól mentes idézeteket.

Csengettek. Kimegyek. Nézek balra és azt hallom, hogy "ha karmikus kapcsolatod van vele, akkor ő előre visz, fejleszt téged és felemel." Nézek jobbra és azt hallom: "ha folyton akadályozva érzed magad, akkor rossz helyen vagy." Felnézek és onnét azt hallom: "teher alatt nő a pálma, minden akadálytól erősebb leszel..."

ÚRISTEN, hogy is van ez?

És akkor a FLOW szövegét nem is mondtam, ahol azt mondják, hogy "abból tudod, hogy jó úton jársz, hogy folyamatosan áramlik az energia, akadályok nélkül és minden sejteddel tudod, hogy benne van az élet körforgásában különösebb izmozás nélkül."

Akkor most kell az akadály és az a jó út? Vagy az a jó út, ami könnyebbnek tűnik és lebegsz tőle, felemelkedsz? Ha folyton azt érzed, hogy dolgoznod kell és fejlődnöd, hisz soha nem vagy elég jó?

Ezek azért eléggé ellentmondásos okosságok, mégis mindegyiket terjesztik, de sehol sem magyarázzák meg. Csoda, hogy ennyi csalódott ember van?

Aztán itt vannak a "vonzás törvénye" rajongók és a "titok" okosai. Nem semmi, hogy hány és hány ember várja a sült galambot. "Hiszen én minden nap imádkozom és meditálok és foglalkozom, de csak nem kapom meg, amire vágyom..."

Vajon elegendő gondolni rá? Elegendő epekedve vágyakozni?

Próbáltam ezt is, azt is, és a gyakorlat közben arra jöttem rá, hogy elindíthatja a teremtést, ha gondolsz rá, de mit sem ér, ha a lehetőségeket nem használod ki út közben, AZAZ nem veszed észre és nem ragadod meg. Cselekedni is kell, hisz az élet csupán lehetőségeket kínál. Kérsz valamit és odateszi a sült galambot. De beleharapni már neked kell! Persze csak, ha szeretnéd!

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdolokes.blog.hu/api/trackback/id/tr115244427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Ha kezdő lökés kell...

takacs-janos-istvan-tudatalatti-detektiv-profil.jpg

Jani vagyok. (Takács János István, TJI, Zen) Természetgyógyász-kineziológusként kezdtem 2001-ben és azóta segítem az engem felkereső embereket. Azóta folyamatosan kutatom, fejlesztem módszereimet, hogy a lehető leghatékonyabban kísérhessem a fejlődés, gyógyulás, tanulás útján azokat, akik erre vállalkoznak, bejelentkezve hozzám. Az egyéni és csoportos foglalkozásokon kívül életcélom és hivatásom átadni azt a lelkesedést, látásmódot, tiszta szeretet érzését, nyitottságot, motiváltságot, amit születésem óta hordozok és fejlesztek. Ezért írom ezt a blogot is :)

TEHÁT: Ha kezdő lökésre van szükséged, keress fel, szeretettel várlak!

ITT JELENTKEZZ BE LELKI FOGLALKOZÁSRA:

takacs.janos.istvan@gmail.com

ITT REGISZTRÁLJ ÖNISMERETI FOTÓZÁSRA:

tjicasting@gmail.com

süti beállítások módosítása