Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Takács János - Gyakorlati Önismereti Foglalkozások

Egyéni és csoportos önismereti lelki tuning, fejlesztés

Szuperképességek, másság és bűntudat

buntudat-hajlongas.jpgFájdalmasabb témát hoztam ma, amely végén felszabadulás, oldottabb hangulat következett...De ne szaladjunk annyira előre. Nem gondoltam volna, hogy ennyire sok ember szenved ettől a mérgező érzéstől, amit bűntudatnak hívunk. Bűntudat, mert lazt hiszed nem vagy elég jó? Bűntudat, mert olyan munkát/hivatást választottál, amit elítél a társadalom? Bűntudat, mert itt-ott hibákat követtél el az életedben? Bűntudat, mert hoztál rossz döntéseket is? Bűntudat, mert más vagy, mint az átlag? Bűntudat, mert nem felelsz meg pl. a szüleid elvárásainak, vagy a társadalmi normáknak?

Vajon meddig kell olyan önostorozó életet élned, ahol a szerepek szerint kínozni és bántani kell magadat?

Először egy kis elő-történet a saját életemből, hogy mi az, amiért a lelkemen viselem ezeket a nehéz sztorikat. Nagyjából a '80-as évek közepe-vége felé kell visszamennünkk időben, azaz az előző évszázad ködös éveibe. Akkoriban erősen jelen volt életemben a római katolikus vallás mindenféle tanítása. Részben családi nyomás/szokás hatására, részben, mert akkoriban járnunk "kellett" kötelezően templomba. Már amikor nem makacsoltam be magam, mert annyira idegesített az a fajta hozzáállás, amit ott ránk akartak erőltetni. Már akkor 6-9 éves korom között erős ellenállás éreztem az ilyen erkölcsi szabályokkal és elvárásokkal szemben, mert nem tudtam és nem akartam megérteni, hogy miért kellene nekem folyton tisztítani magamat, gyónni, könyörögni és még sorolhatnám. Leszögezném az elején, hogy nem vagyok egyik vallás ellen és mellette sem. Csupán a saját tapasztalataimat és érzéseimről fogok itt beszélni. Visszatérve a saját történetemre: fájdalmas volt látni, ahogy sok-sok rokonom életét megkeserítette ez a fajta hozzáállás, amit pl. egy templom falai között tanítottak meg nekem, neked, és még sokaknak. Mindezt Isten szeretetére alapozva. Valójában Istenfélés van mögötte, hisz ha én napi szinte könyörgök, imádkozok bűnbocsánatért és tisztítom magam a rettentő sok bűnöm miatt, akkor ezzel elfogadom és aláírom tudatosan vagy tudattalanul, hogy bűnös vagyok.

KérdésekMINDENKI BŰNÖS? - kérdeztem magamban.

Később mikor rengeteg könyvet elolvastam, éveken át meditáltam, majd elkezdtem természetgyógyászati képzésekre járni, megismerni az emberi test és lélek működését, és olyan szakterületet választottam, amivel a test és lélek kódjait fejtegettük, akkor jöttem rá arra, hogy tulajdonképpen mit művelnek az emberek magukkal. Aztán kezdtem rájönni, hogy bármennyire is ufónak látom magam és másképp gondolkodom, én is ebben a világban nőttem fel, magyarul az én testemben ugyanúgy jelen vannak az elmúlt több évtized (sőt évszázad, évezred) nyomai. Itt vannak belül, mert hallottam, érintettem, érintettek, átéltem, benne voltam, részese voltam. Hazudik, aki azt mondja, hogy soha semmi sem érintette meg és nem volt rá hatással. Meg lehet tanulni megismerni magadat. Meg lehet tanulni kezelni a benned lévő mintákat. Sőt át is lehet alakítani bizonyos dolgokat, átértékelni, elfogadni, elengedni stb. DE...

De itt jön a bűn kérdése. Bűnös vagy egészen addig, amíg folyamatosan magadat bántod. Bűnös vagy, amíg folyamatosan tisztítást akarsz és feloldozást. Bűnös vagy egészen addig, amíg azt kérdezed folyton "mit rontottam el???" és még sorolhatnám.

Hol kezdődik a valódi bűnök elengedése? Hol kezdődik a felszabadulás?

Amikor felteszed magadnak először a kérdést, hogy "mi van, ha másképp van, mint ahogy eddig képzeltem? Mi van, ha mostantól magamnak teremtek és saját elvárásoknak felelek meg? Mindent, amit eddig másoknak, másoktól való félelemből, elvárásból, erkölcsi vagy vallási szabályok miatt teremtettem, annak a mintáját, törvényeit, fogadalmait törlöm most VÉGLEG!"

agy-programozas-uj-mintak.jpgEz egy fontos állomás. Felismerni. Tudatosítani. Majd szépen átalakítani, törölni a régit és újat létrehozni. Az ember egy jól összerakott "bio-robot" :) Programozható. Ahogy a sok trutyit is bele tudja programozni a környezet, a társadalom, a család, a média és bármi, amivel kapcsolatba lépsz, úgy a téged támogató erőket, a téged felszabadító közeledést is fel tudod használni, hogy jó irányba programozódj. És ha ez így van, akkor miért ne fókuszálnál erre? Én ezt teszem mindig, amikor éber vagyok. Igyekszem egyre inkább ezen dolgozni, ebben élni.

Nos rákanyarodnék az egyik kliensem ihlette történetre. Nevet nem fogok írni, ugyanis titoktartás kötelez. Ha felismerni véled a saját életed, akkor az csupán a véletlen műve lehet, mert több személy életét gyúrom most egybe. Rövid lesz, de velős.

Főszereplőm: Gabi

Gabival már vagy 20 perce beszélgettünk, amikor elárulta, hogy elég viharos gyerekkora volt. A szülei a folyamatos harcok, veszekedés, anyagi gondok, majd később válás miatt nem igazán tudtak vele foglalkozni. Emiatt elég korán fel kellett nőnie, csak magára számíthatott. Gabi elmondta nekem, hogy valójában ő nagyon szeretett egyedül lenni, egyedül játszani, olvasni és magában lenni. De a szemében valahogy mély fájdalom ült. Túl sokat magyarázott arról, hogy "de amúgy nekem jó volt ám így".

Aztán lassan formálódott az a rész, ami már a gyerekkori bántalmazás és molesztálás kategória. Kiderült, hogy kb. 13 éves korában elveszítette édesanyját, ezért ezen a területen is meg kellett felelnie otthon. Ez azt jelentette, hogy lelkileg bekerült az édesanyja helyére. Fizikailag a szexuális életen kívül minden mást megcsinált az anyja helyett. Ez nem túl szerencsés így utólag nézve, de nyilván ez nem az ő hibája. Gabi ettől függetlenül azt tanulta meg, hogy ő a hibás az anyja haláláért és még azért is, hogy tizenéves lányként megkívánják (akár még a rokonai között a férfiak, vagy a saját apja!!!!)

Az a durva, hogy a legtöbb gyerekben nem is tudatosul, hogy mi történik ilyenkor. Részben azt hiszik, hogy ez így normális, nincs ebben semmi probléma. Részben érezhetik, de mivel nincs kivel megbeszélni és félelmet is éreznek, ezért ez bent marad, a saját kis fejükben. Felnőtt korban viszont jönnek az utóhatások, ennek nyomai, majd a nyomok következményei.

Gabi ezt úgy teremtette saját életében, hogy folyamatosan felületes és bántalmazó kapcsolatokat teremtett, valamint megtalálták sorra az erotikus munkák, masszázs és a manapság terjedő webcam munkák is. Állítása szerint sikerült jól kezelnie a történetet és semmi gondja nincs azzal, amit csinált/csinál. Ő elfogadta, nem érez közben semmit. De az arca és főként a szemei mást mutattak. Amire rá is kérdeztem. Ekkor könnyes lett a szeme és beismerte, hogy tulajdonképpen ez nem túl jó neki, rengetegen elítélik azért, amit tesz. Egy nagy fekete lyuk a múltja. Mindez miért? Egy éveken át tartó programozásnak, fájdalmas mintázatnak köszönhetően, ami később mozgatta az egészet. Persze volt pozitív hatása is ennek az egész útnak, amit megtett. Mély önismeretre tett szert és komolyabb a koránál. Végülis Gabi azért keresett meg, hogy ezt a sok dolgot, amire ő maga is rájött, azt helyretegyük, rendezzük és ami nem kell már, azt kukázzuk, töröljük, feloldjuk.

Pár alkalmon vagyunk túl és már most látszik a könnyedebb energia, viselkedés. Végre elkezdte önmagát élni. Bár még küzd a múltjának árnyékával, de már sokkalta erősebb lett, visszakanyarodott önmagához. És ami még fontosabb: elkezdte lepucolni a környezetét, ismerősi körét és az őt bántó emberek listáját is. Rájött, hogy jobb olyan emberek között lenni, akik szeretik és elfogadják. Minden más csupán arra volt jó, hogy igazolja magának, hogy bűnös.

szabad-valasztas.jpgGabi a segítségemmel rájött, hogy nem bűnös, hanem bizonyos tanult mintáinak hatására követett el olyan dolgokat, ami sokak számára elítélendőek. Most ott tart, hogy arra is rájött, hogy VAN VÁLASZTÁSA. Tehát, ha úgy dönt csinálja tovább a masszázsokat, és erotikus munkákat, mert szereti saját maga miatt, akkor ez már az ő választása lesz. Ehhez akár lehetnek elfogadó barátai, akik támogatják és szeretik így, ahogy van. VAGY dönthet úgy is, hogy teljesen más vizekre evez, új utakat keres, ami msokkal inkább önmaga.

Összefoglalva: Csodás érzés végignézni, ahogy egy összehúzódott "bűnös" lélek öntudatára ébred és kinyílik, mint egy hatalmas gyönyörű virág...

Mi lenne, ha mostantól önmagadnak teremtenél és mindent, ami eddig a bűntudatban tartott, azt törölnéd végleg? Mi van akkor, ha ezt a képességet, ezt a sok tudást magad mellett használod és akár másoknak is példát mutatsz? Hogyan használhatod ezt a sok tapasztalatot magad javára, boldogságára és a fejlődésedre?

Csodás napot kívánok!

Jani

Ha megérintett a téma és úgy érzed elakadtál akár a magánéletedben, akár a munkádban, vállalkozásodban, esetleg szeretnéd magadat felturbózni, megerősíteni, jobban megismerni és a képességeidet kiaknázni, akkor keress bátran itt: takacs.janos.istvan@gmail.com vagy a weblapom jelentkezési űrlapján keresztül itt: www.tudatalatti-detektiv.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdolokes.blog.hu/api/trackback/id/tr4612827796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Ha kezdő lökés kell...

takacs-janos-istvan-tudatalatti-detektiv-profil.jpg

Jani vagyok. (Takács János István, TJI, Zen) Természetgyógyász-kineziológusként kezdtem 2001-ben és azóta segítem az engem felkereső embereket. Azóta folyamatosan kutatom, fejlesztem módszereimet, hogy a lehető leghatékonyabban kísérhessem a fejlődés, gyógyulás, tanulás útján azokat, akik erre vállalkoznak, bejelentkezve hozzám. Az egyéni és csoportos foglalkozásokon kívül életcélom és hivatásom átadni azt a lelkesedést, látásmódot, tiszta szeretet érzését, nyitottságot, motiváltságot, amit születésem óta hordozok és fejlesztek. Ezért írom ezt a blogot is :)

TEHÁT: Ha kezdő lökésre van szükséged, keress fel, szeretettel várlak!

ITT JELENTKEZZ BE LELKI FOGLALKOZÁSRA:

takacs.janos.istvan@gmail.com

ITT REGISZTRÁLJ ÖNISMERETI FOTÓZÁSRA:

tjicasting@gmail.com

süti beállítások módosítása