Takács János - Gyakorlati Önismereti Foglalkozások

Egyéni és csoportos önismereti lelki tuning, fejlesztés

Tudatalatti gengszterekre vadászva
Kik azok a tudatalatti gengszterek? Mit csinálnak? Miért vadászok rájuk? Miért jobb, ha tudsz róluk, mintha nem foglalkozol velük? Ők attól függetlenül, hogy akarod vagy nem, működnek, ügyködnek, dolgoznak. A kérdés az, hogy melletted, vagy ellened teremtenek-e?
 
detektiv-iroda-napfenyes.jpgÁrnyékos iroda, kávé illat, kint tombol a nyár, néha széllökések.
Rápillantottam a listámra. Gengszterek megint...
 
Lássuk csak mit tudunk róluk:
  • Jól szervezettek
  • Kiszámíthatatlanok
  • Véletlenszerűnek tűnnek
  • Kegyetlenek
  • Összetartanak
  • Láthatatlanok
  • Védettek
Valamilyen nyomot mégis hagytak. Megfigyelhetőek bizonyos formák, mintázatok. Ilyenkor mindig eszembe jutnak a "láthatatlan ember" történetek, amelyben megvolt rá a mód, hogy láthatóvá tegyék a lopakodó egyént. Festékkel, liszttel, vízzel stb.
 
Gengszterekről tudni kell, hogy védik a saját berögzült biztonságos rendszereiket. Kitartanak mellette és már-már kényszeresen követik a folyamatos teremtést, azt a fajta teremtést, ami bevált. Eközben a világban mi történik?
A tudatos jófiúk és lányok AKARNAK és ÁLMODOZNAK...a tudatalatti gengszterek pedig szépen félelemben tartják őket, megállítják, akadályokat gördítenek, "megvédenek" a boldogságtól, szabotálnak. Ott és akkor, amikor nem is gondolnád...legalábbis egészen addig, amíg rá nem jössz, hogy ők ott működnek az árnyékvilágodban.

 

Kopogtak...

Kimegyek és beengedem Edinát. Reggel 9-re vártam. Pontosan érkezett.
Hellyel kínáltam, majd megkérdeztem miért jött. Elmondta, hogy bármit tesz, folyamatosan visszapattan a hívása. Várja a megfelelő párját, társra vágyik, de az utolsó pillanatban, mintha valaki kinyúlna a semmiből és megállítja a kiszemelt férfit.
gengszterek-akadalyok-sotet-arnyoldal.jpg"A tudatalatti gengszterek kinyírják...már megint ők" - mondtam neki.
Kikerekedett szemekkel néz rám. Némi félelem is megjelent a tekintetében és egy nagy kérdőjel: "ez az ember normális? Jó helyre jöttem???"
 
"Látom őrültnek hallatszott az előbbi mondatom..."
Épp erről beszéltem. Közelebb hajoltam Edinához és a szemeibe néztem.
"Mit szólsz, ha azt mondom, hogy ezek a gengszterek a te bandádhoz tartoznak?"
 
Edina picit hátrébb hőkölt és még nagyobb szemekkel nézett rám. Féltem kiesnek a helyéről, ezért inkább picit elmosolyodtam és folytattam...
"Edina, mi van akkor, ha Te saját magadat állítod le folyton 99%-nál? Gondoltál már erre? Folyamatosan azt hallgatom az emberektől, hogy valami láthatatlan ellenség, a sors, Isten, a szomszéd macskája, a véletlenek, az időjárás és még ki tudja mennyi gonosz lény ártalmas behatása működik...."
 
Könny szökött mindkét szemébe (általában elég ritka, hogy csak egyik szem könnyezne...)
"Azt hiszem beletapintottál valamibe, mert sírnom kell...nem gondoltam, hogy ma sírni fogok...már olyan rég volt, hogy..."
 
Nem hagytam lenyugodni, nem vártam meg, hogy beleragadjon ebbe az átmeneti szempárásító hangulatba, megkérdeztem:
"Edina, mit szólnál, ha ezeket a gengsztereket megszorongatnánk és mostantól te irányítanád az egész rendszert, hálózatot...szeretnél maffia vezér lenni?"
 
Ha most egy képregényben lennénk, akkor Edina feje felett bizonyára egy felkiáltójeles buborék jelent volna meg ezzel a felirattal: "mi lehetett a reggeli kávémban, hogy ilyeneket hallok és látok??? Ez az ember komolyan beszél?"
 
Az arcára volt írva, nem teljesen érti miről beszélek.
Ehhez át kell teljesen látni a tudatos és tudatalatti rendszereket... Nem bonyolult, sőt könnyű történet.
Amire ránézel, tudod, tudatosítod, kimondod, az a tudatos világban fog élni.
Aminek nem ismered a működését, nem ismered el a létezését, félsz tőle, takargatod, nem nézel rá és hagyod önműködő mintaként a működését, az a tudatalatti gengsztervilághoz tartozik.
 
Ennyire egyszerű.
Minden az ég világon energiából áll. Ezeket az energiákat mi irányítjuk, ha elismerjük, ha nem. Ha egy választásra nemet mondasz, attól az még működni fog. Ha megtanultad mit hogyan csinálj és miképp működik a világban, az még nem jelenti azt, hogy az a tanult minta megállja a helyét. Ahogy az évek, évtizedek alatt fejlődtél, változtál, úgy a rendszereket is frissíteni kell magadban.
 
Ja, hogy nem figyeltél eléggé az alvilágodra és hagytad elkanászodni őket?
 
Semmi gond. Még nincs veszve semmi.
Edinára szegeztem újra a tekintetem, hogy meglegyen a szemkontaktus, majd megkérdeztem tőle:
"Hajlandó vagy elismerni, hogy eddig is te működtetted ezt a gengsztervilágot, ami folyton megállított abban, hogy boldoggá tedd magad és a teremtéseid? Képes vagy ezt elismerni? Mi van, ha végre te irányíthatod a saját életed az árnyékvilág kézben tartásával együtt?"
 
"Érdekes, amit mondasz...sokszor bántottam amiatt magamat, hiszen biztosan én rontottam el valamit. Aztán végülis nem tettem semmit ez ellen." - mondta Edina.
 
Megint közelebb hajoltam. "Az önbántáson kívül, úgy érted..." - kis szigorral, ám kedvesen...
Aztán folytattam: "Ez tipikusan a bántalmazós, kínzós gengszter bandának köszönhető. Emlékszem rájuk. Régóta ólálkodnak az életedben. Szinte láthatatlanul működnek. És olyan régóta, hogy elhitted, hogy te vagy a hibás. Sőt azt is elhitted, hogy nem vagy teljesen normális. Egy valamiben igaza van ezeknek a gengsztereknek. Mondjuk én nem fogom ezt hibának nevezni, mert sokkal inkább felelőtlenség és fókuszálási probléma. Egyszerűen arról van szó, hogy bekajáltad, amit a nagyok mondtak. Kislányként és kisfiúként mindenki szentnek veszi azt, amit mondanak. Ők a nagyok, ők az okosok, ők tudják. Ha én azt elhiszem, akkor szeretni fognak.
feher-lovon.jpg
Áh, de ez mekkora nagy tévedés. Ebben több hazugság van...lássuk pl. a szüleidet. Jobban szeretnek, ha te mindent elhiszel és elfogadsz tőlük? Nem, frászt. Jobban fog szeretni a világ, ha feladod magad? Az igazság az, hogy leszarják mit csinálsz. Se jobb, se rosszabb nem lesz másoknak, ha te hazudsz és bármit elfogadsz. Huh jól felpumpálta az agyam ez a téma. Mindig azt érzem ilyenkor, hogy inkább nem iszom kávét, mert elegendő egy ilyen szenvedélyes történet és totálisan felébredek. Na de ennyit rólam. Visszatérve a benned tomboló gyermekre, aki felnőtt korodra is gyerek maradt és elhitte(d), hogy nem választhatsz mást. Sőt azt is elhitted, hogy ami itt körülötted van, annak az áldozata vagy. Isten ezt lediktálta a szent könyvekbe. Ha neked nincs megírva a boldogságos, bőséggel teljes fehér lovon érkező hercegfickó, akkor fejre is állhatsz, akkor sem lesz semmi..."
 
Maximum a fejedben több vér lesz... - gondoltam magamban, de ezt már nem mondtam ki, mert úgy éreztem levegőt is kell néha vennem.
 
"Huh, nos Edina. Lássuk mi is van most itt. Lassan vége a mai fogadó órámnak veled. Úgy érzem sokat haladtunk. Lenne hozzád egy záró kérésem, majd egy kérdésem....Jöhet?" - Edina mosolyogva bólint egyet, látszik, hogy ellazultan üldögél velem szemben. Az elmúlt 10-20 perc nem volt ennyire nyugodt.
"Foglald nekem össze kérlek pár mondatban, hogy mit teszel innentől?" - néztem újra a lelkébe a kérdésemmel.
"Jól van, megpró...." - mondta volna Edina, amikor az arckifejezésemből levágta, hogy itt most a próbálgatás kevés lesz...
"Tudod Edina, nem azért vagyunk itt, hogy próbálgassuk a dolgokat. Ez nem egy cipőbolt, ahol mindenféle színes, csicsás cuccból lehet a lábadra méregetni dolgokat. A próbálgatás tudod mi? Kifogás és felelőtlenség. Tudom ez szigorúan hangzik, de emlékezz itt most egy tudatalatti gengszter csapaton fogunk felülkerekedni!" - pirítottam rá picit...Persze ez már a tekintetemben is ott volt előtte, de aztán inkább elmondtam, mert rájöttem, hogy ez itt a nagy dumás bolygó. Nem elég, ha csupán kedvesen pirítva nézelődünk...
Edina kellően felébredt, úgy látszik jól működnek az energiák...
"Na, akkor mondhatom végre????" - kérdezett rám nevetve. "Először is rájöttem arra, hogy bármennyire is sötétnek tűnt eddig ez a gengszter banda, csak azért tudott működni, mert én hagytam. Persze az alap emberi reakció ilyenkor az lenne, hogy szépen elnyomom, harcolok ellene, rendőröket, FBI, kommandósokat fogadok és kiirtom az egészet. Viszont már annyit tanultam tőled, hogy nem így tennék. Visszavenném az irányítást. A látható és nem látható világ az irányításom alatt sokkal nagyobb és boldogabb világot teremthet nekem és talán másoknak is. Sőt, nem csak talán, hanem tényleg, valóban, IGEN, IGEN" - szinte felreppenve mondta Edina, nagy csillogó szemekkel. Éreztem, hogy ezt most el is hitte és érzi, átérzi minden sejtjével.
 
"Jól van. Lássuk mit teszel akkor, ha újra felbukkannak olyan bandák, akikről még nem tudsz? Bandaháború lesz? Vérengzés? Vagy legyőznek és padlóra kerülsz?" - somolyogtam rá, kérdőn nézve, vén róka arccal.
"Jól van, tudom ám, hogy csak kóstolgatsz és próbára teszel. Sokkal jobban érzem magam így éber állapotban. Látom mit rontottam el eddig. Igen, hibáztam, de nem gond. Eddig hagytam mindent úgy, ahogy volt. Pl. ha blokkolt valami a boldogság útján, akkor hagytam és a kardomba dőltem, önsajnálatba kezdtem. Közben az önsajnálat is csupán egy gengszter banda...önpusztítás. Aztán a fenyegetettség érzése is csupán egy gonosz minta, amit még gyerekkoromban tanultam a nincs választás világában. Felnőtt vagy végre. Felnőtt. Heh, vicces ezt így kimondani 38 éves fejjel. Felnőttem és én adom magamnak az engedélyt mindenre. Mindenre az ég egy adta világon."
 
"Köszönöm Edina. Tudod hol találsz meg. Hamarosan folytatjuk." - zártam a beszélgetést.
"Köszönöm Jani. Ez a mai durva volt. Tanulságos. Felemelő...Köszönöm."
 
Edina felállt, elbúcsúzott. Most 3 hét szünet következett. Addig rengeteg tudatalatti gengszter támadás fogja még érni és így képes lesz ellenállni, megmásítani azt, ami felett eddig szemet hunyt. Elkezdett kivirágozni. Érezhető volt a felszabadító, sugárzó énjének ébredése. Felébredt.
 
detektiv-iroda-arnyekos.jpgKimentem a konyhába, töltöttem magamnak egy pohárral a kedvenc savanykás meggylevemből. Hátborzongató érzés, ahogy végiggurul a torkomon. Az egész testemet végigjárja. Élek. Én is. Mekkora egy gengszter vagyok. Röhögök magamban...
Még fél óra pihenés, aztán indulhatok fotózni. Izgalmas nyomozás lesz ott is...
 
Légy résen, nemsokára jövök újabb történettel. Beavatlak egy paparazzós történetbe.
Főszerepben a titkos személyiségek és egy ismert fotós (én persze, hogy én)...
 
Csodás teremtéseket kívánok addig is,
Jani
*********************************************************
KERESS FEL! NYOMOZZUNK EGYÜTT!
Amennyiben kérdésed lenne, vagy úgy döntöttél nyomozást indítasz a benned élő gengszterek felkutatására, kíváncsi vagy a "jófiúkra, rosszfiúkra", feltérképeznéd magad, valamint visszavennéd az irányítást a saját életed felett, akkor írj nekem itt: www.tudatalatti-detektiv.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdolokes.blog.hu/api/trackback/id/tr4612593297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Ha kezdő lökés kell...

takacs-janos-istvan-tudatalatti-detektiv-profil.jpg

Jani vagyok. (Takács János István, TJI, Zen) Természetgyógyász-kineziológusként kezdtem 2001-ben és azóta segítem az engem felkereső embereket. Azóta folyamatosan kutatom, fejlesztem módszereimet, hogy a lehető leghatékonyabban kísérhessem a fejlődés, gyógyulás, tanulás útján azokat, akik erre vállalkoznak, bejelentkezve hozzám. Az egyéni és csoportos foglalkozásokon kívül életcélom és hivatásom átadni azt a lelkesedést, látásmódot, tiszta szeretet érzését, nyitottságot, motiváltságot, amit születésem óta hordozok és fejlesztek. Ezért írom ezt a blogot is :)

TEHÁT: Ha kezdő lökésre van szükséged, keress fel, szeretettel várlak!

ITT JELENTKEZZ BE LELKI FOGLALKOZÁSRA:

takacs.janos.istvan@gmail.com

ITT REGISZTRÁLJ ÖNISMERETI FOTÓZÁSRA:

tjicasting@gmail.com

süti beállítások módosítása