Takács János - Gyakorlati Önismereti Foglalkozások

Egyéni és csoportos önismereti lelki tuning, fejlesztés

Azt mondták a hangok...

szegyenlos-lany.pngLehet veled is előfordult már párszor, hogy többféle véleményed volt ugyanarról a dologról, pl. egy kapcsolatról, egy emberről, egy munkáról... Egyik hang ezt mondja, másik azt. Ja és itt most nem az észérvek és szívhangok játszmájára gondolok...Sokkal inkább azokról a személyiség részekről, akik folyamatosan dumálnak, megállás nélkül kritizálnak, véleményeznek...és emiatt elbizonytalanítanak, megőrjítenek.

Életem első meditációit és chikung gyakorlatait nagyjából 14-15 évesen csináltam. Intuitív gyakoroltam és könyvekből merítettem még ötleteket hozzá. Hogy miért csináltam? Kerestem valamit, amitől jobban megismerhetem a bennem rejlő képességeket. Meditáció és relaxáció közben figyeltem meg először,  hogy mennyire sok hang dumál bennem. Mesél, okoskodik, megkérdőjelez, rám szól, hülyének néz, elbizonytalanít, megerősít, buzdít, leszól, kinevet...huh felsorolni is sok mennyiféle vetítés, hang, sztori futott át az agyamon egyszerre. Mindez akkor tűnt fel leginkább, mikor próbálkoztam lenyugodni, lecsendesedni. Mert ez meditációkkal simán megy. Állítólag. Gyorsan.

Első szabályszerűség: ha be akarod fogni a dumások száját, még erősebben nyomulnak majd és az agyadra mennek.

Második szabályszerűség: ha gyorsan akarsz eredményt elérni, akkor rossz helyen jársz, mert ez nem a pár órás és pár napos tanfolyamok, tanulások egyike. Jó esetben is hetek vagy hónapok, mire azt mondhatod, hogy tényleg csend, nyugalom van belül. Ennek is egyszerű az oka: rengeteg időt töltöttél már azzal, hogy kicsináld magadat a folyamatos duruzsolással. Gondolatról gondolatra cikázol, kalandozol, el-kalandozol, szétszóródsz, aztán már azt sem tudod hol vagy. A meditációk, fókuszáló gyakorlatok segítenek egy helyre koncentrálni magad.

Harmadik szabályszerűség: ismerd meg magad és megtudod kik beszélgetnek és okoskodnak folyton folyvást a burkolatod alatt, azaz meditálj, figyelj befelé és a fókuszálással megismerheted ki lakik a bőrödben!

Ez utóbbi talán a legfontosabb szabály. Ha megismered, tehát kíváncsisággal fordulsz önmagad felé, akkor kinyílnak a kapuk és megmutatkoznak a belső személyiségek.

hangok-a-fejben.jpgIlyenkor jönnek az "AHA élmények" vagy durvább esetben a "b@mmeg élmények". Utóbbiért elnézést az érzékeny lelkűektől (és azoktól, akiknek ez bántó szó), de az a helyzet, hogy ez tényleg azok a fajta felismerések ismertető jegye, amikor még a legprűdebb, legtisztább beszédű szent ember is káromkodik egyet, hogy AZIGEN?! Ezt nem is gondoltam volna...

Pl. amikor első meditációimat végeztem felismertem, hogy a fejemben beszélgetnek a szüleim, nagyszüleim, rokonaim. Bármit csináltam vagy épp nem csináltam, annak egy részét az alapján tettem meg, hogy mit szóltak a fejemben lévő személyek. Akikről kiderült, hogy nem is én vagyok. Azt nem én akarom úgy, hanem sokat hallottam tőlük és azért teszem vagy nem teszem meg. Érdekes rájönni arra, hogy a hangok kicsodák, kihez tartoznak.

Trombitáljuk össze a belső személyiségeket egy helyre! Gyülekező!!!!

Képzeld el, hogy összehívsz mindenkit, aki benned él, meghatároz, akiknek teremtesz, akikre figyelsz, akik okoskodnak, bírálnak, kritizálnak, vagy épp motiválnak valamilyen irányokba!

Egy része biztosan azokból a személyekből fog állni, akik ott voltak mikor felnőttél. Szüleid, nagyszüleid, testvéreid, rokonaid stb. Tehát a rokonság egy része, akik beleszóltak. Aztán ott lehetnek azok is, akikkel bár nem találkoztál, de genetikai mintázatok öröklésén keresztül több generáción át húzódva benned is ott él. Barátok, tanárok, szomszéd, szerelmek stb. Akik mélyebb nyomot hagytak benned, azoknak ott lesz minimum egy "beszólása", és később mint egy kedves magyar hang, beszélgetni fog a fejedben, lelkedben. Miért is ne?! Van hely...

Ezen kívül van még egy nagyon fontos rész, ami a saját hangjaidról és személyiségeidről szól. Rétegesen. Az először felsorolt a külső, és a második a belső. Külső, ami tőled idegen, de dumálgat, okoskodik. Belső, ami te vagy és lázad, harcol, próbál érvényesülni.

Ami te magad vagy, azok tulajdonképpen a hozott képességeidet jelentik, belső forrásod, tudásod, tapasztalataid, megéléseid alapján, mostani és előző életbéli tudásait alapján. Ezen kívül a belső gyermeked mostani életedből is ott van az irányítópultnál. Általánosságban tekintve a legtöbb felnőtt embernél ez az a terület, ami erősen felszabadításra vár, főleg, ha gyerekkorban el voltál nyomva. Gyermekként nem tehetsz meg bármit...innentől a belső gyermek sértődik, sérül, sír, behúzódik, lázad..

Nézd csak távolról meg ezt az egész összetett egységet! Egy kisebb tömeg gyűlt itt össze....Ugye?

szemelyisegek.jpgSzemély szerint én azért imádok ezzel foglalkozni, mert így szét tudom választani azt, ami kívülről érkezett és érkezik ítélet ATTÓL, ami valójában én vagyok. Ez rendkívül fontos ahhoz, hogy ezek az őrjítő dumálások lenyugodjanak, letisztuljanak és végre teljesen önmagam lehessek.

Mindenkiben vannak ezek a belső harcok, mindenkiben más és más összetételben, de működnek. Lehet neked csak 4-5 ilyen belső harcosod van, de az is megeshet, hogy akár 10-20 személyiséget is össze tudnál számolni.

Nem számít hányan vannak bent, sokkal többet számít, hogy  mit kezdesz velük.

Szenvedhetsz is, sajnálhatod magad (ha épp ez a belső hang az erősebb) és akkor így is éled le az életed. De azt is mondhatod magadnak, hogy ELÉG! Rendet rakok! Mindenki IDE! Lássuk kik vagytok! :)

A kíváncsiság az egyik legfontosabb kulcs önmagadhoz! Ezt ne feledd! :)

Ehhez a belső úthoz, önismereti utazáshoz időnként én is kértem külső segítséget, mert vannak dolgok, amit egy külső szemlélő objektíven lát, de én, aki bennem vagyok, nem tudhatom, hisz épp annak a személyiségnek a szemével látom, aki nem is én vagyok...

belso-energia.jpgRengeteget meneteltem én is egyedül, csak magamra számítva, amihez sok fegyelem és gyakorlás kellett (és kell még a mai napig is).

Te hol tartasz ebben az utazásban? Hogy állsz a belső népszámlálással és rendrakással?

Kíváncsi vagyok :D

Szeretettel kívánok csodás napot! Ha kérdéseid vannak, keress meg bátran e-mailben: takacs.janos.istvan@gmail.com

Ha konzultációra vagy belső utazásra lenne szükséged, akkor szintén e-mailben találsz meg.

JÖVŐTÉRKÉPEZÉS!!! Kis emlékeztető még a korábban meghirdetett promóciómra: még 6 hely van a kedvezményes jövőtérképezés+skype konzultáció csomagomból, amire péntekig kedvezményesen lehet jelentkezni!
https://kezdolokes.blog.hu/2018/12/04/jovoterkepezes_lehetosegek_es_skype

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdolokes.blog.hu/api/trackback/id/tr9414427194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Ha kezdő lökés kell...

takacs-janos-istvan-tudatalatti-detektiv-profil.jpg

Jani vagyok. (Takács János István, TJI, Zen) Természetgyógyász-kineziológusként kezdtem 2001-ben és azóta segítem az engem felkereső embereket. Azóta folyamatosan kutatom, fejlesztem módszereimet, hogy a lehető leghatékonyabban kísérhessem a fejlődés, gyógyulás, tanulás útján azokat, akik erre vállalkoznak, bejelentkezve hozzám. Az egyéni és csoportos foglalkozásokon kívül életcélom és hivatásom átadni azt a lelkesedést, látásmódot, tiszta szeretet érzését, nyitottságot, motiváltságot, amit születésem óta hordozok és fejlesztek. Ezért írom ezt a blogot is :)

TEHÁT: Ha kezdő lökésre van szükséged, keress fel, szeretettel várlak!

ITT JELENTKEZZ BE LELKI FOGLALKOZÁSRA:

takacs.janos.istvan@gmail.com

ITT REGISZTRÁLJ ÖNISMERETI FOTÓZÁSRA:

tjicasting@gmail.com

süti beállítások módosítása