Takács János - Gyakorlati Önismereti Foglalkozások

Egyéni és csoportos önismereti lelki tuning, fejlesztés

8+1 ijesztő jel az életedben

mindenszentek.jpgKözeleg a halloween, mindenszentek és halottak napja, 1 hét és itt van az emlékezés időszaka. Ezeket a napokat arra szoktam szentelni, hogy átgondoljam előző éveimet, évtizedeimet, kapcsolataimat. Ilyenkor erőteljes és fájdalmas felismeréseim is vannak, hiszen a befelé figyelés, a tömeges gyertyagyújtás, a légkör is elősegíti ezt. Olyan, "mintha" az egész világ egyszerre meditálna, ugyanarra gondolva. Miért is hoztam ilyen fura címet? Összeszedtem pár olyan gondolatot, ami mindenképp elgondolkodtató abban az esetben, ha nem vagy jól és úgy érzed valami nincs rendben. Ilyenkor első körben érdemes körülnézni a közvetlen környezetedben, mert ők nagyban tükrözhetik azt, ami benned is ott zajlik.

Figyeld meg magadat és a körülötted élőket és amennyiben az alábbi 8 ijesztő jelből 2-3 jelen van az életedben, akkor mindenképp olvasd el a folytatást, mert veszélyeztetve vagy.

8+1 intő jel, amire érdemes odafigyelni!

  1. az utóbbi hetekben, vagy akár hónapokban alig emlékszel konkrét dolgokra. Olyan, mintha repülne az idő. Felkelsz, eszel-iszol, dolgozol, majd otthon pihengetsz, tévézel és alszol. És ez megy minden nap, mindezek közben pedig szorongsz, unatkozol és nem érted mi a baj.
  2. sok körülötted az olyan ember, aki aggódik, negatívan beszél mindenről, pesszimista és leginkább a félelmeiről beszél - ezzel is azt sugallva, hogy az élet rossz, fájdalmas és semmi sem sikerül.
  3. nehezen beszélsz a problémáidról, mert tartasz tőle, hogy mit fognak hozzá szólni - egy idő után pedig azt veszed észre, hogy nem is tudod már konkrétan, hogy mi a bajod.
  4. félsz, hogy elveszíted a szeretteidet, párodat, szüleidet.
  5. gyakran vagy beteg és általános rossz közérzet uralkodik rajtad.
  6. folyamatosan azt érzed, hogy valami hiányzik, valami nem jó, valami kellene.
  7. nehezen alszol el és akkor is összevissza álmodsz mindent. Vagy hiába alszol akár 8-10 órát, amikor felébredsz úgy érzed magad, mintha nem történt volna semmi - "egyáltalán aludtam???"
  8. féltékenység gyötör és időnként irigykedsz is más emberekre, mert úgy érzed te jobban megérdemled a boldogságot, mint ők, akinek ez "megadatott".

+1. úgy érzed folyton büntet az élet, pedig te semmi rosszat nem csináltál - tehát gyakran az élet és más emberek hibája miatt te szenvedsz.

egymasra-mutogatas.jpgVégigolvastam újra az intő jeleket és még a hátam is borzong tőlük, hisz ezek közül már egy is meg tudja keseríteni az életed. Nekem is volt már 1-2 ezek közül, de igyekeztem gyorsan felismerni és megtalálni az okát, majd cselekedni, hogy változtassak a körülményeken. Pl. volt egy-két hónap az életemben, mikor elkezdtek hemzsegni körülöttem a vészmadarak és a lehúzós szövegű népek. Nem értettem 1-2 napig, hogy mi a fene történik, aztán elkezdtem meditálni és megkaptam azt a gondolatot, hogy "Nézz körül és figyeld meg milyen emberek környékeznek. Vigyázz, mert olyanná válhatsz, ha nem raksz rendet!"

És hogy ez mennyire igaz?! Amikor hagytam, hogy mondják és mondják a szövegüket, akkor én is elkezdtem rosszul érezni magamat, mert a sok lehúzós ember téged is magával képes rántani. Aztán amikor süllyedtem lefelé a gödörbe, akkor mondtam, hogy "NA NEEEEEEEEEEEEEEM! Velem ezt nem tehetik meg!" - ha észreveszed, az már fél gyógyulás. Szépen sorra vettem azokat a dolgokat, amik akkoriban értek és elkezdtem lezárni az olyan kapcsolataimat, melyek feleslegesen sok energiát elszívtak tőlem legfőképp azzal, hogy voltak és nekem nem volt belőle semmi pozitív energia. Ők elmondták amit akartak, próbáltak magukkal rántani, hogy megértsem őket, de tulajdonképpen miért is értsük meg azokat, akik energia vámpírkodnak?

Ha megértjük, akkor engedjük. Ha engedjük, akkor csinálják és élnek tovább ezekkel a leszívó viselkedésmintákkal. Innen jött a következő lépés: elfogadom, hogy ezt teszik, de visszautasítom és eltávolítom az életemből, mert nekem erre már nincs szükségem.

stop-allj-megallj.jpgMONDJ NEMET!

Magyarul és röviden: NEM-et mondok az olyan élethelyzetekre, emberekre és viselkedésmintákra, amelyek felett már eljárt az idő és nem a szeretet vezérli őket! Nem mindig egyszerű és könnyű, de tudod mit? Kit érdekel már olyan körülmények között, amikor 90%-ban leszívták a véredet? Engem biztosan nem. Eleged van? Akkor tegyél is valamit!

Te felismerted már ezeket a saját életedben? A felsorolt jelek jelen vannak nálad?

Szép napot kívánok és kellemes befelé figyelést!

János (TJI, a Tudatalatti Detektív)
ui. Legkésőbb holnap felkerül a következő tréning időpontja és anyaga! Figyeljétek a híreket!

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdolokes.blog.hu/api/trackback/id/tr155596925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Ha kezdő lökés kell...

takacs-janos-istvan-tudatalatti-detektiv-profil.jpg

Jani vagyok. (Takács János István, TJI, Zen) Természetgyógyász-kineziológusként kezdtem 2001-ben és azóta segítem az engem felkereső embereket. Azóta folyamatosan kutatom, fejlesztem módszereimet, hogy a lehető leghatékonyabban kísérhessem a fejlődés, gyógyulás, tanulás útján azokat, akik erre vállalkoznak, bejelentkezve hozzám. Az egyéni és csoportos foglalkozásokon kívül életcélom és hivatásom átadni azt a lelkesedést, látásmódot, tiszta szeretet érzését, nyitottságot, motiváltságot, amit születésem óta hordozok és fejlesztek. Ezért írom ezt a blogot is :)

TEHÁT: Ha kezdő lökésre van szükséged, keress fel, szeretettel várlak!

ITT JELENTKEZZ BE LELKI FOGLALKOZÁSRA:

takacs.janos.istvan@gmail.com

ITT REGISZTRÁLJ ÖNISMERETI FOTÓZÁSRA:

tjicasting@gmail.com

süti beállítások módosítása