Takács János - Gyakorlati Önismereti Foglalkozások

Egyéni és csoportos önismereti lelki tuning, fejlesztés

Genetikai változások előidézése lelki oldalról?!

"Sokan sokfélét mondanak sok mindenről" - tartja a mondás.:) Amiket itt leírok, az mind saját tapasztalat és az elmúlt 18-20 évben jöttem rá. Régen abban hittem a kezdetek kezdetén, hogy "az vagy, aminek gondolod magad" - ezt a mai napig vallom, viszont annyival bővült és csiszolódott az ehhez kapcsolódó viszonyom, hogy "az vagy, aminek gondolod magad és amit ebből meg is valósítasz" - tehát hihetsz és gondolhatsz sok mindent magadról, az még nem jelenti azt, hogy olyan is vagy és olyan is leszel.

genetika.jpgA genetika és generációs öröklés érdekes téma, hiszen mindenki rendelkezik egy olyan génállománnyal, melyet a szüleitől, nagyszüleitől és generációk óta hordoz, örökölt stb. Ez a génállomány bizonyos területeken jól működhet, más területeken pedig épp ellened is működhet. Minden el van raktározva a sejtjeinkben: a különböző helyzetek és az erre való reagálások, az érzelmi kitörések, a félelmek, a fájdalmak és az is, hogy mi tesz boldoggá, vagy mire vágysz. Ez azért izgalmas, mert sokszor olyat is tehetsz, amit nem értesz, hiszen "én nem is ilyen vagyok, én ezt nem akartam" érzések keríthetnek hatalmukba. Ez mind azért van, mert vagy Te és van a genetikai állományod. Ez a kettő határozza meg fizikai szinten, hogy mit fogsz csinálni, mire hogyan reagálsz. Ha a saját "programod" és a hozott anyag (generációs, őseidtől kapott információk) nagyban különböznek, akkor jön létre az az értetlenség, hogy "ez meg mi a fene volt, hisz én nem is ilyen vagyok. Ezt nem én csináltam..."

Röviden most annyit mondanék, hogy: DE, te csináltad, maximum nem tetszik. De nem kell csüggedni, mert van megoldás arra, hogy különválaszd magadtól a hozott "anyagot" attól, ami valójában lehetsz.

Ahogy korábban fejtegettem már: a tudatalattidban és a sejtjeidben minden el van tárolva és egészen addig, amíg tagadsz, addig nem tudsz teljes egészében hozzáférni ahhoz, amiből megismernéd önmagad és meg is tudnád változtatni sejtszinten.

Kérdezhetnéd persze, hogy "oké, de miért is lenne jó nekem, ha ezt megvizsgálom és megváltoztatom?"

Jogos. Gondolj bele és képzeld is el, hogy mekkora lehetőség rejlik abban, ha a jelenlegi állapotodat fel lehetne turbózni, a pozitív oldaladat megerősíteni, még mélyebben használni és minden lehetőséget kiaknázni, ami benned rejlik! Aztán gondolj bele abba is, hogy milyen jó és felszabadító érzés, amikor rejtett félelmeidre, vagy problémáid, betegségeid okára rájössz és ezzel feloldod! (persze ha már átéltél ilyet, akkor tudod...)

Izgalmas, hisz ezzel egyre jobban feltérképezheted önmagad és megélheted azt, amiért itt vagy a Földön. A rejtett gyengeségek, a vakfoltok felkutatása azért is hasznos, mert ezáltal egyre kevésbé lesz hatással rád a külső világ, más emberek, a környezet. Ez nem jelenti azt, hogy úgy fogod magad érezni, mintha ingerszegény környezetben lennél. Sokkal inkább azt jelenti, hogy könnyebben kezelheted eddig megszokott életed és amit nehezen viseltél el, az kevésbé fog megérinteni érzelmileg.

Azt ma már az egész világon tudják vagy sejtik, hogy a lelki tényezők erőteljesen befolyásolják a testi egészségünket és akár maradandó nyomokat, változásokat hozhatnak, ha nem figyelsz oda önmagadra. Itt gondolok a lelki irányból induló betegségekre (és mint tudjuk a betegségek 99%-a lelki eredetű, azaz pszichoszomatikus), amelyek megoldatlanul sok fizikai betegség okozói. Pl. ha elhanyagolod önmagad és mindenki más fontosabb nálad, akkor első körben gyulladások, immunrendszer gyengülés és hasonló problémák léphetnek fel, súlyosabb esetben akár daganatos problémák is. Mindez azért, mert a lelki oldalad elhanyagoltad és nem figyeltél oda, nem hagytál önmagadra időt.

Erre alapozva megfordítottam a rendszert, hisz fordítva is működik. Ha képes problémákat és betegségeket teremteni az ember, akkor képes öngyógyulásra is, csak emlékeztetni kell rá, esetleg megtanítani hogyan is kell azt. Ez az öngyógyítás olyan genetikai, generációs problémáknál is segíthet, melyek már sejtszintű deformációt, elváltozásokat hoztak létre. Magyarul: sejt szinten, génszinten is bekövetkezik az átalakulás, ha lelkileg változol és a gondolataid minősége átalakul abba az irányba, ami téged támogat és épít.

Erre természetesen rengeteg segítő módszer van már a mozgásgyakorlatokon át a relaxációs módszerekig, meditációs sorozatok és technikák, légzések, egyéni és csoportos foglalkozások. Kinek mi áll közel a szívéhez. Ennek folyománya az is, hogy elindítottam egy tréning sorozatot, melyet minden hónapban megrendezek. Jelen "Karma kapu" tréning sorozat a 3. részhez ér, de azoknak sem kell megijedni, akik nem voltak az első kettőn, mert bár mindegyik fontos, de külön külön is hatásos. Lesz majd egymásra épülő tréningem is, de jelenleg a különálló tréningeket kezdtem el.

jelek-szimbolumok-almok.jpgFigyeld meg mindig a megérzéseidet és a külső jeleket, hogy mire van szükséged, mert a tested azon van, hogy megoldja a problémákat is mindig jelez, hogy jó úton vagy-e. Az más kérdés, hogy odafigyelsz-e a válaszokra, vagy csak kérdezel-kérdezel és megint kérdezel...

Hamarosan jön a folytatás, ahol írok még a reinkarnációról, ezek filozófiájáról, ránk gyakorolt hatásáról és arról is, hogy hogyan hat ez a jelen életünkre, hogyan működik az inkarnációs láncolat és mi köze a karmánkhoz! (szerintem és az elmúlt sok-sok év tapasztalata alapján)

Szép napot kívánok és kérlek add tovább másoknak is, hisz soha nem tudhatjuk kinek segít épp most és itt ez az írás!

Köszönöm,

János (alias TJI, a Tudatalatti Detektív)

Figyelem! Már csak pár hely van! Az elő-regisztráció elkezdődött. 

LÉGY KARMIKUS ÚTTALÁLÓ! Ne csak keress, találj is!

Reinkarnációs és (ős)generációs tréning a KARMA KAPU szervezésében október 19-én a Békés Harcosok Klubjában. A gyakorlati foglalkozásokat vezeti: Takács János István (TJI)

Részletek és jelentkezés itt:
>>> http://goo.gl/GzHM6P <<<

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdolokes.blog.hu/api/trackback/id/tr975547498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Ha kezdő lökés kell...

takacs-janos-istvan-tudatalatti-detektiv-profil.jpg

Jani vagyok. (Takács János István, TJI, Zen) Természetgyógyász-kineziológusként kezdtem 2001-ben és azóta segítem az engem felkereső embereket. Azóta folyamatosan kutatom, fejlesztem módszereimet, hogy a lehető leghatékonyabban kísérhessem a fejlődés, gyógyulás, tanulás útján azokat, akik erre vállalkoznak, bejelentkezve hozzám. Az egyéni és csoportos foglalkozásokon kívül életcélom és hivatásom átadni azt a lelkesedést, látásmódot, tiszta szeretet érzését, nyitottságot, motiváltságot, amit születésem óta hordozok és fejlesztek. Ezért írom ezt a blogot is :)

TEHÁT: Ha kezdő lökésre van szükséged, keress fel, szeretettel várlak!

ITT JELENTKEZZ BE LELKI FOGLALKOZÁSRA:

takacs.janos.istvan@gmail.com

ITT REGISZTRÁLJ ÖNISMERETI FOTÓZÁSRA:

tjicasting@gmail.com

süti beállítások módosítása