Takács János - Gyakorlati Önismereti Foglalkozások

Egyéni és csoportos önismereti lelki tuning, fejlesztés

Légy Te a kiválasztott! Segítek!

Itt iratkozz fel hírlevélre!

Neved
E-mail címed *
 
 


 

Amennyiben a képen nem tudtad elolvasni, akkor itt alább picit nagyobb betűkkel is láthatod a felhívásomat!

Egy fontos kérésem van: csak akkor iratkozz fel a hírlevelemre, ha tényleg érdekel az, amiket írok és izgalmasnak találod, illetve ha érdekelnek a friss hírek, információk, tréningek stb. Ha csupán a nyeremény miatt iratkozol fel, akkor később zavarhat majd a hírlevelem és engem is zavarni fog, hogy olyan van a listámon, akit egyáltalán nem is izgat mi történik itt. Ne pazaroljuk egymás energiáját és idejét! Köszönöm! Ez nem nyereményjáték és nem sorsolás, hanem egy lehetőség azoknak, akik úgy érzik szükségük van külső segítségre, de nem biztos, hogy megengedhetik maguknak. A regisztráció után írjál nekem a megadott e-mail címre és maximum 10 mondatban írjad le nekem, hogy miért szeretnél te lenni a kiválasztott. Írjad le a motivációdat és a célodat, mert fontos lehet a kiválasztásnál!

Ez a lehetőség csak azok számára van fenntartva, akik regisztráltak a Tudatalatti Detektív hírlevelére. Amint regisztráltad magad és aktiváltad, utána írj nekem válaszlevélként maximum 10 mondatban arról, hogy miben szeretnél segítséget kérni + arról is, hogy miért épp téged válasszalak! Emlékeztetőül a címem: nyomozas@tudatalatti-detektiv.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdolokes.blog.hu/api/trackback/id/tr475248047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Ha kezdő lökés kell...

takacs-janos-istvan-tudatalatti-detektiv-profil.jpg

Jani vagyok. (Takács János István, TJI, Zen) Természetgyógyász-kineziológusként kezdtem 2001-ben és azóta segítem az engem felkereső embereket. Azóta folyamatosan kutatom, fejlesztem módszereimet, hogy a lehető leghatékonyabban kísérhessem a fejlődés, gyógyulás, tanulás útján azokat, akik erre vállalkoznak, bejelentkezve hozzám. Az egyéni és csoportos foglalkozásokon kívül életcélom és hivatásom átadni azt a lelkesedést, látásmódot, tiszta szeretet érzését, nyitottságot, motiváltságot, amit születésem óta hordozok és fejlesztek. Ezért írom ezt a blogot is :)

TEHÁT: Ha kezdő lökésre van szükséged, keress fel, szeretettel várlak!

ITT JELENTKEZZ BE LELKI FOGLALKOZÁSRA:

takacs.janos.istvan@gmail.com

ITT REGISZTRÁLJ ÖNISMERETI FOTÓZÁSRA:

tjicasting@gmail.com

süti beállítások módosítása