Takács János - Gyakorlati Önismereti Foglalkozások

Egyéni és csoportos önismereti lelki tuning, fejlesztés

Komikus karmikus karmolás

karma.jpgVicces dolog az élet. Vicces dolog a karma. Időnként kedvem támad felröhögni az égre, máskor sírva nevetek saját fájdalmamon. Aki azt hiszi mindig minden fenékig tejföl, az téved. Egyszer egy tanárom azt mondta, hogy "tudjátok mi különböztet meg minket az átlagtól?

Sejtettem mit fog mondani. Figyeltem tovább.

...az, hogy akár hányszor hasra esünk, felkelünk és megyünk tovább. Senki sem fog helyettünk lépni. Senki sem fog helyettünk mosolyogni újra. Senki sem fog helyettünk újra élni.

Emberek jönnek. Emberek mennek. Szeretés. Szerelem. Csodálat. Rajongás. Kavarog minden.

Érzékeny nyitott lelket összevissza facsarhat, mert nyitva van mindenre. Veszi az adást.

Egyik sokat ad, másik sokat szív belőle.

A két fél mindig kiegészíti egymást. Így vagy úgy. Lelkileg és testileg. Amiből egyik oldalon több van, az kezdetben a másik oldalon hiányos. Ha sokat adsz, akkor a másik sokat "vesz el". És ez idővel gyógyító jelleggel kiegyenlítődnek. Jó esetben. Amennyiben NEM, akkor az nem gyógyulás.

Ez az év 2014, minden szempontból vicces és tanulságos. Elhatároztam, hogy minden lehúzó felesleges és kérdőjeles kapcsolatomat lezárom, pontot teszek rá és magam mögött hagyok. Ahogy ezt elhatároztam, pár percen belül oda is tolta elém az élet az első kapcsolódást. Aztán másnap még kettőt. És milyen érdekes. Egyből sikerült a legfontosabb válaszokat megkapnom. Amiket már évek vagy évezredek óta kerestem. Itt van előttem. Itt volt előttem mindig is, csak nem volt eléggé elegem.

Jönnek hozzám sokan azzal, hogy ezt is meg szeretnék oldani, meg azt is. De tudod mit? Neked is megsúgom. Amíg nincs eléggé eleged, addig te is a saját szarodban fogsz dagonyázni. Nem véletlen használtam a "szar" szót. Mert bár ronda és gusztustalan, DE mégis tanulságos és passzol a témához, hiszen valld be magadnak, hogy ha ebben vagyok, akkor arról tudod, hogy nem jó. Büdös, régi, elhasznált, fura állagú...és ami a legrosszabb, hogy te maradtál benne.

"szarban vagyunk Malvin?"

Én is fürdőztem benne. Nem egyszer. Sőt bele is hasaltam pofára esve. Fájt, mert orrba szájba kaptam.

Aztán elegem lett, mert a szaglásom elég erős. Illatos tiszta dolgokat akarok. Átlátható letisztult életet. Átlátható kapcsolatokat, lehúzástól mentesen. Szeretetet, szerelmet és nyugalmat.

Ki az, aki egy pöcegödörben nyugalmat talál és békét és tisztaságot?

Aki ilyen, annak gratulálok és sok boldogságot ott!

Nekem más való :)

Hamarosan jön a karmikus tréningem, július 19-én. Akkor erről is sokat fogunk beszélgetni + gyakorlati leckéket is veszünk ezzel kapcsolatosan, hisz mindenkinek a kezében van a saját élete, ehhez pedig vannak kulcsok.

ELŐ-REGISZTRÁCIÓ - Ismeretlen Ismerős Tréning - karmikus kapcsolatok - villámcsapás találkozások - RÉSZLETEK és jelentkezés itt:

http://www.tudatalatti-detektiv.hu/

 

Szép napot kívánok, illetve ha este olvasod, akkor szép estét!

TJI

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdolokes.blog.hu/api/trackback/id/tr846483421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Ha kezdő lökés kell...

takacs-janos-istvan-tudatalatti-detektiv-profil.jpg

Jani vagyok. (Takács János István, TJI, Zen) Természetgyógyász-kineziológusként kezdtem 2001-ben és azóta segítem az engem felkereső embereket. Azóta folyamatosan kutatom, fejlesztem módszereimet, hogy a lehető leghatékonyabban kísérhessem a fejlődés, gyógyulás, tanulás útján azokat, akik erre vállalkoznak, bejelentkezve hozzám. Az egyéni és csoportos foglalkozásokon kívül életcélom és hivatásom átadni azt a lelkesedést, látásmódot, tiszta szeretet érzését, nyitottságot, motiváltságot, amit születésem óta hordozok és fejlesztek. Ezért írom ezt a blogot is :)

TEHÁT: Ha kezdő lökésre van szükséged, keress fel, szeretettel várlak!

ITT JELENTKEZZ BE LELKI FOGLALKOZÁSRA:

takacs.janos.istvan@gmail.com

ITT REGISZTRÁLJ ÖNISMERETI FOTÓZÁSRA:

tjicasting@gmail.com

süti beállítások módosítása