Takács János - Gyakorlati Önismereti Foglalkozások

Egyéni és csoportos önismereti lelki tuning, fejlesztés

Ikerlélek és lélektárs meditációval közelebb kerülhetsz a társadhoz?

fokuszalj-magadra.jpgEngem is sokáig foglalkoztatott a téma régebben, hogy milyen módon kerülhetek közelebb azokhoz az emberekhez, akik számomra boldogságot hozhatnak, valamint akik számára én is a legtöbbet adhatom szeretettel, nyitottsággal, bőséggel. Saját bőrömön tapasztalva arra jöttem rá, hogy a legjobban azok a gyakorlatok működnek, melyek a lelkünket, elménket fókuszálják, hangolják.

Bizonyára sokan használtatok még régen olyan rádiót, amelyen az állomásokat úgy lehetett megtalálni, hogy tekergetni kellett egy kis gombot. BENNÜNK emberekben is létezik egy ilyen finomhangolható tekerentyű, amelyet MI ÁLLÍTUNK BE saját életünkben. Ameddig olyan helyen áll a fókusz, ahol nincs "éles" rádióadás, az zajos, sistergős és kaotikus lesz. Ám ha beállítjuk a megfelelő adóra, akkor megtalálhatjuk a nekünk megfelelő történeteket, zenéket, a saját dallamunkat...

HOGYAN HANGOLÓDJUNK RÁ A MEGFELELŐ TÁRSUNKRA, IKERLELKÜNKRE, LÉLEKTÁRSUNKRA?

 

Most olyan dolgokról mesélek, ami számomra meditációk alatt, valamint théta vezetés hatására zajlott le.

ÉN  VAGYOK - Szerintem nagyon fontos, hogy saját magunkra hangolódjunk rá. Hiszen mindig azt mondom én is, hogy hiába kérdezzük meg másoktól, hogy mi a jó nekünk. Egy valaki tudhatja igazán, hogy mi kell nekem, az pedig én magam vagyok. TEHÁT első lépésben saját magamra kell fókuszálnom, hangolódni, kizárni minden mást, más energiákat, más problémáit, mások terheit, véleményét stb.

Azért tartom ennyire fontosnak, hogy lepucold a sallangot, azaz azt, ami rád ragadt másoktól, amit átvettél, amit igaznak hittél, amit elhitettek veled mások, a világ, a társadalom, az okos(kodó) könyvek és akár amit előző életeidből hoztál és megfogadtál, mert ezek csupán akadályoznak abban, hogy végre önmagad legyél.

"Az igazi társ akkor fog megtalálni, amikor te felkészültél rá." - szerintem ez egy jó nagy ködös bullshit... A társak jönnek, társak mennek. Akkor is jöhetnek, mikor te egyáltalán nem készültél rá. És akkor is, amikor már hónapok vagy évek óta várod, készülsz, hangolódsz stb. Mindenféle szuper tanfolyamot, könyvet, tablettát kipróbáltál és már FULLOSAN felkészültél, de mégsem toppan be.

Tartózkodjunk az ilyen okosságoktól, mint amit az idézőjelben írtam. Mindenki időben jön, ez igaz, de ez százféleképpen érthető. És ha már ilyen sokféle jelentése lehet, akkor mindenki úgy fogja értelmezni, ahogy akarja, vagy ahogy neki szimpatikus.

"TALÁLKOZTUNK, DE ÚGY ÉRZEM TÁVOLODIK."

MIT TEHETSZ ILYENKOR? MIVEL SEGÍTHETŐ A FOLYAMAT?

 

Természetesen ilyenkor két fontos kérdés van.

MIT SZERETNÉL?

1. Ha vége lenne és végleg eltűnne, távolodna?

2. Vagy sokkal inkább azt, ha visszajönne, közeledne, erősödne közöttetek ez a kapocs?

 

Teljesen egyén és helyzetfüggő. Mindegyikre láttam már példákat.

MINDIG VAN VÁLASZTÁSOD! Tele van a világ lehetőségekkel. A szorult helyzetekben sokszor a legrosszabb, legfélelmetesebb és legszűkebb lehetőségeket veszed észre. De ez nem gond. Ezek csupán megszokások, régi minták. Valójában tele vagy választási lehetőségekkel, de nem biztos, hogy ezeket elsőre észreveszed.

Így megint rákanyarodom a fókuszálásra!

Most hátulról kezdem, azaz a második témával. Tegyük fel azt szeretnéd, hogy visszajöjjön és erősödne a kapcsolat közöttetek. Mindenképp tedd fel azt a kérdést magadnak, hogy ha önmagadat választod, akkor is azt szeretnéd, hogy visszajönne? Szabadon választod őt és magadat? Fejlődést, nyitást és boldogságot érzel, amikor vele vagy? Amikor ezekre IGEN a válasz, akkor haladj tovább és a fókuszt újra helyezd magadra, Önmagadra!

A rengeteg lehetőség közül én is sokat használtam már életemben, amit szívből ajánlok.
Amennyiben egyedül akarod megoldani és magad szeretnél rájönni egyedül a válaszokra, akkor a belső lecsendesítés, légzések, meditációk sokat segíthetnek. Ezen kívül rengeteg meditációt találni már online, aminek megvan az az előnye, hogy szintén magadban/magadon dolgozhatsz, anélkül, hogy ki kellene mozdulnod. Ez az egyedül, magányosabb út.

nincs-idom-tokolni.jpgNINCS IDŐM ITT TÖKÖLNI, MI A GYORSABB ÚT?

 

Persze persze, spirituális könyvekben és bölcseletekben mindig azt hangoztatják, hogy "az a legjobb, ha saját magad tapasztalod ki és ehhez idő kell és sok idő és még több idő..." - amivel alapvetően egyet is értek.

DE EZ NEM JELENTI, HOGY MINDENKÉPP EGYEDÜL KELL CSINÁLNOD.

Amiket én begyakoroltam, kigyakoroltam, azokat saját magam fejlesztettem, saját bőrömön éltem át és ettől nekem fontos eszközök. De ha 20-25 éve megjelenik előttem egy varázsló, aki a nekem személyre szabott módszereket odaadja, megtanítja, akkor igent mondtam volna rá = tehát nem gyakorlom és fejlesztem 2-3-4-5 évig, hanem megkapom és utána úgyis gyakorolni kell, de akkor már a kész dolgokkal.

Amikor egy tanfolyamon, vagy könyvből, vagy mestertől megkapsz, elsajátítasz egy módszert, akkor is gyakorolnod és használnod kell, hogy a sajátoddá váljon. A részeddé akkor válik, amikor te magad begyakorlod, megtapasztalod, átéled és hatással lesz rád. Átformál, befókuszál.

Tehát rövidre fogva:

AMENNYIBEN NEM AKARSZ EGYEDÜL JÁRNI EZEN AZ ÚTON, CSATLAKOZZ HOZZÁM AKÁR EGYÉNI, VAGY CSOPORTOS FORMÁBAN!

 

e-mail-kuldes.pngE-mailben érdeklődj kérlek a részletekről ITT:
takacs.janos.istvan@gmail.com

 

 

 

friss-hirek-kovetkezo_1.pngKÖVETKEZŐ CIKKEMBEN továbbviszem a témát:
MI VAN AKKOR, HA RETTENTŐ ERŐS A VONZÓDÁS, KÖTŐDÉS, DE ÚGY ÉRZITEK, HOGY MEG AKARTOK SZABADULNI EGYMÁSTÓL, ÉS LE AKARJÁTOK ZÁRNI, FEL AKARJÁTOK OLDANI EZT AZ EGÉSZET, MERT MÁR TERHES A TÖRTÉNET...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdolokes.blog.hu/api/trackback/id/tr8113611053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Ha kezdő lökés kell...

takacs-janos-istvan-tudatalatti-detektiv-profil.jpg

Jani vagyok. (Takács János István, TJI, Zen) Természetgyógyász-kineziológusként kezdtem 2001-ben és azóta segítem az engem felkereső embereket. Azóta folyamatosan kutatom, fejlesztem módszereimet, hogy a lehető leghatékonyabban kísérhessem a fejlődés, gyógyulás, tanulás útján azokat, akik erre vállalkoznak, bejelentkezve hozzám. Az egyéni és csoportos foglalkozásokon kívül életcélom és hivatásom átadni azt a lelkesedést, látásmódot, tiszta szeretet érzését, nyitottságot, motiváltságot, amit születésem óta hordozok és fejlesztek. Ezért írom ezt a blogot is :)

TEHÁT: Ha kezdő lökésre van szükséged, keress fel, szeretettel várlak!

ITT JELENTKEZZ BE LELKI FOGLALKOZÁSRA:

takacs.janos.istvan@gmail.com

ITT REGISZTRÁLJ ÖNISMERETI FOTÓZÁSRA:

tjicasting@gmail.com

süti beállítások módosítása