Takács János - Gyakorlati Önismereti Foglalkozások

Egyéni és csoportos önismereti lelki tuning, fejlesztés

Szörnyen csodálatos entitások

ENTITÁSOK:

a Mindenségben létező teremtmények.

A létezők.

Szellemek, angyalok, kerubok, lelkek, fénylények és még lehetne sorolni milyen sok mindent sorolnak ide az emberek általában.

Mit tehetnek ezek az entitások? Kik ők? Mi a dolguk? Van-e dolguk? Feletted állnak, vagy Te irányíthatod őket? Hogy van ez az egész? Érzed őket? Látod őket? Félsz tőlük? Szörnyek? Vagy csodatévő teremtmények? Vagy netán minden egyszerre és tőlünk függ milyenek?

 

A dolog ennél összetettebb. Az entitások és egyéb szellemi lények témáját nem véletlenül hoztam most be. Eljött az idő, hogy minél több ember tudjon arról, ami a testükben és testükön kívül zajlik. Eljött az idő, hogy TUDJ ARRÓL, ami benned történik, amit teremtesz, amit irányíthatsz és amitől tartasz...

Rengeteg tudatos ember van az ismeretségemben, és folyton látom, hallom, visszhangzik a fejemben: "Ha tudsz valamit, amivel emelheted az emberek tudatosságát, akkor ne tartsd magadban, oszd meg azt másokkal!" Egyik fő indokom ez.

Aki ismeri a munkásságomat és olvasta miket csináltam eddig, az tudhatja, hogy a látásom mindig is megvolt, nem múlt el gyermekkoromban és később sem. Érzékeltem azt a világot, amiben élünk. Nem csak a kézzel fogható fizikai dimenziókat, hanem azokat a síkokat, rétegeket is, amihez már nagyobb érzékenység, ráhangoltság és erőteljesebb nyitottság szükséges. Nem vagyok ezzel a képességgel egyedül. Tudom, hogy mostanság népszerű azzal hülyíteni az embereket, hogy bármit bárki megtanulhat.

Elméletben igen. A gyakorlat már mást mutat. De ez most lényegtelen is.

Több állapot van az érzékelésben, nyitottságban, fejlettségben:

  • érzékeny ember, aki félretette ezt az utat és próbál "normális" emberi életet élni, több kevesebb sikerrel;
  • érzékeny ember, akinek csodálatos tapasztalásai vannak, félelmetes élményei, de nem tud mit kezdeni az érzékelésével és a tapasztalásokkal;
  • érzékeny ember, aki zsigerből használja képességeit bizonyos határokon belül, de semmi tudatosság nincs benne;
  • érzékeny ember, aki tudatosan használja képességeit;
  • és természetesen vannak nagyon zárt és nagyon érzéketlen emberek, akik ezt az egészet tagadják, támadják, elítélik, kinevetik stb. akik képtelenek megtanulni, elsajátítani ezeket az érzékeléseket.

 

A többféle állapot egy vázlat. Ezen emberi fejlettségi szinteknek, tapasztalási szinteknek többféle variációja létezik. Alapvetően azokat írtam le, amiből eddig a legtöbbet láttam, akikkel találkoztam.

A legkevesebb azokból van, akik tudatosan végzik ezt a fajta tevékenységet. Róluk most kevesebb szót fogok ejteni, mert ez az írás nem hiszem, hogy nekik szólna.

A többiek pedig biztosan átestek már legalább egyszer azokon az életszakaszokon, tapasztalásokon, amikor a szabad szemmel nem látható lények kapcsolatba léptek velük. Csodálatos, de első körben inkább félelmetes, rettegést hozó lehet, akár olyan szinten is, hogy a test leblokkolódik, mintha odaszögezték volna.

Nehezítő tényezők, amit tapasztalhattál már:

  • Olyan dolgokat érzékelsz, ami számodra és meglepő, mégis ismerős...VISZONT a környezeted nem tolerálja, nem hiszi el, kinevet érte, bolondnak néz, vagy akár távol is akar tartani - ÍTÉLKEZNEK feletted;
  • Az érzékelés hatására leblokkol a tested, a félelmeket nem tudod kezelni. Ettől úgy érezheted, hogy nem jó ötlet ezzel foglalkoznod, mert ki tudja mi lesz;
  • Az érzékelést nem tudod irányítani, így olyan érzésed van, mintha a körülmények, az entitások, az energiák irányítanának téged, feletted állnának. Ez félelmetes és bizonytalanságot okoz;
  • Bizonytalanságot okoz az is, hogy kevés ember lát és érez úgy, ahogy te. Sőt szélsőséges esetben évekig, vagy évtizedekig nem is találkozol olyannal, mint te;
  • Nem kézzel fogható és a tudomány mai állása szerint SEM elfogadható, amit látsz, érzel, tapasztalsz;
  • Van az az állapot, amikor nem lehet kikapcsolni és földhöz vág az egész tapasztalás. Ha ezeket senkivel sem tudod megbeszélni, vagy nem tudod helyén kezelni, akkor tényleg visszatart napokra, hetekre, vagy akár egy életre;
  • Túlérzékenység? Amikor már sikítanál, üvöltenél, hogy hagyják már abba a nyomulást, dumálást, állandó zaj van körülötted és benned. Az entitások észrevették, hogy nyitva vagy és igyekeznek energiához, figyelemhez, csatornázáshoz jutni;
  • Annak ellenére, hogy látszólag rengeteg ember foglalkozik ezzel, hatalmas mennyiségű cikk áradat, videó jelenik meg, könyvek is írnak róla, mégis valahogy úgy tűnik tőled távol maradnak azok az emberek, akik olyanok, mint te, akik megértenének, elfogadnának. Vajon azért, mert tényleg kevesen vannak? Vagy azért, mert távol tartod magadtól őket? Bizonytalanságot hoz;

A csodás és áldásos hatásokról is ejtenék pár szót, mert "azért gyűltünk ma itt össze", hogy erről is beszélgessünk. Amennyiben viszonylag kibékülsz azzal, hogy te merőben más lény vagy, mint az átlag ember, akkor rájössz, hogy a legfontosabb dolog a kommunikáció. Ahogy az emberi világban fontos a kapcsolatfelvétel, úgy a más dimenzió lényeivel is akkor teszel a legjobbat, ha felveszed a kapcsolatot, kommunikálsz velük, kapcsolódsz, érzékelsz, kérdezel, utasítasz és használod a képességeidet. Ha ott a képességed és te alapvetően érzékeny lény vagy, akkor minden egyes visszautasításoddal, bezárkózásoddal magad ellen ártasz csupán. Ezt gondolom tapasztalhattad, hisz aki ilyen, mint MI (pl. te és én), az időnként besokall. Nekem is voltak időszakaim, amikor tele lett a tököm és gondoltam akkor én most kiszállok, leugrom a vonatról és új életet kezdek. Kerestem magamban azt a bizonyos chip-et, amit szépen majd kiszedek magamból és végre "normális" lehetek.

Aztán rá kellett jönnöm, hogy jobban teszem, ha elfogadom azt, ami és amilyen vagyok és ha EZ VAGYOK, akkor HASZNÁLOM MAGAMAT. Mondhatnám úgy is, ha nem tudom, akkor megtanulom használni.

 

Ez egy izgalmas utazás kezdete. Nem tanítják az iskolákban. Nekem ez az egész honnan jött? Saját tapasztalataimat többféle forrásból szereztem. Ebből vázlatosan leírnék párat:

  • meditálok, relaxálok rengeteget, ami hozzásegít ahhoz, hogy lecsendesedjek, fókuszáljak és önmagam lehessek;
  • olvastam/olvasok ilyen könyveket, cikkeket, nézek videókat, amiből meríthetek és ébredhetek tovább - majd ezeket szintén beolvasztom a saját gyakorlataimba;
  • különféle stresszoldó, lélekismerő, önismereti módszerrel bontogatom a lényemben zajló dolgokat, szabadítom fel magamat;
  • előző életekből hozott tudásokat ismerek meg, tapasztalok, élek át, amiből itt is hasznosítok képességeket;
  • rájöttem arra, hogy ha kinyílok és eggyé tudok válni a mindenséggel, akkor képes vagyok bármilyen tudást behívni, behúzni, felidézni, magamévá tenni;
  • zen, taoista és tantrikus gyakorlatokkal élek, ami szintén fejleszti az energetikámat, érzékelésemet és a képességeimet;

És most jöjjenek az áldásos hatások - mit lehet az entitásoktól kapni? Mit lehet velük elérni?

  • láthatom a világ színeit, érezhetem a világunk illatát;
  • kapcsolatban lehetek olyan lényekkel, akik a fizikai test hiánya miatt sokkal felszabadultabbak, határtalanabbak, mint az emberek, ezért más minőséget képviselnek. Segíthetik az utamat energiával, útmutatással;
  • teremtenek nekem, varázsolnak nekem, csodákat tesznek nekem - ehhez szükséges volt rájönnöm, hogy én irányítok, kérek, parancsolok, kérdezek. Amíg ezzel nem voltam tisztában, addig ennek az egésznek a véletlenszerű áldozatává válhattam. Tudat alatt átadtam nekik az irányítást. Pedig amúgy ez nem lehetséges.
  • kapcsolatot teremthetek olyan szellemekkel, meghalt emberek lenyomatával, akik választ adnak itt maradt, magukra maradt embereknek. Ez egy külön terület, nevezhetjük gyász terápiának is. De akár arra is használható, hogy elhallgatott családi dolgokat felszínre hozzunk, vagy olyan dolgokat tanuljunk meg, amit pl. elődeink (családi, vér szerinti őseink) tudtak.
  • meditálhatunk velük, átitathatjuk lényünket azzal az emelkedett energiával, amit ők képviselnek;
  • kérhetünk tanácsot jövőbéli történésekkel kapcsolatosan;
  • kérhetünk képeket, érzéseket, energia csomagokat;
  • kérhetünk tárgyakat, eszközöket, pénzt, kapcsolatokat, BÁRMIT...Ők elhozzák, ha megfelelően kérünk;

Ha összefoglalom, akkor röviden tömören azt mondhatnám, hogy az entitások segíthetnek nekünk abban, hogy nagyobb, szebb, ügyesebb, csodásabb dolgokat teremtsünk. Még annál is durvábbakat, mint amit valaha el tudtunk képzelni.

GYAKORLATI VESZÉLYEK, AVAGY AMIRE ÉRDEMES FIGYELNI!

Mi az, amivel érdemes vigyázni? Veszélyes is lehet ezzel foglalkozni? Honnan tudhatom, hogy kivel állok kapcsolatban? Honnan tudom, ki van mellettem?

  • Amennyiben kevés gyakorlatod van, esetleg egyáltalán nincs gyakorlatod, nem tudhatod kivel állsz szemben és éppen kihez "beszélsz". Angyalok? Segítő entitások? Szellemek? Démonok? Fénylények? Árnyak? Nágák?
  • Rengeteget gyakoroltam egyedül (is), de folyamatosan megkaptam a világból, hogy ez nagyon merész húzás volt, mert ezeket jobb mesterrel megtanulni. Ezzel részben egyetértek. Könnyebb egy tanítóval személyesen vagy akár csoportosan gyakorolni egy klubban. Egyszerűbb és talán még gyorsabb is. Az önálló egyszemélyes gyakorlást csak annak javaslom, aki belül önmagában azt érzi, hogy képes ezzel megbirkózni. Mondhatnám azt is: Ha azt érzed magadban, hogy te ezeket a képességeket hoztad és egyedül is fel tudod idézni, gyakorolni, kézben tartani, akkor tedd meg, ne várj másokra! Ám, ha bármilyen kétséged támad, akkor mindenképp keress fel egy ezzel foglalkozó segítőt, tanítót, mestert, mert azzal segítheted a legjobban a saját fejlődésed, valamint ezzel vállalod érte/érted a felelősséget;
  • Fáradtság, bizonytalanság, nagy lelki terhek, feszültségek mellett nem ajánlatos ezzel foglalkozni - első legyen, hogy önmagad megtaláld;
  • Nem ismered energetikailag hogy működsz? Nem ismered a szabályokat, törvényszerűségeket? Először meg kell tanulni, hogy a félelmeidet minimálisra csökkenthesd.
  • Tele vagy ítéletekkel, gátlásokkal, félelmekkel és megfelelési kényszerekkel? Mielőbb kezdd el kigyomlálni, kioldani magadból, mert ezek az entitások és közted fognak állni, mint védőfalak, mint elválasztó szakadékok.

Saját bőrömön tapasztalhattam tizenéves koromban, hogy milyen az, amikor nem vagyok még 100%-ban nyitva, mondhatnám úgy is, hogy ebben a testben nem volt még elég gyakorlatom használni a képességeimet...ennek a következménye volt, hogy amikor találkoztam erőteljesebb entitással, akkor "odaszögezett" az ágyhoz, nem tudtam mozdulni, pedig nappal volt, ébren voltam. Ahogy elkezdtem vele kommunikálni, felvenni a kapcsolatot, ráfókuszálni, azonnal sikerült átvennem az irányítást és érezni az erőt. Kulcsszó: GYAKORLAT.

Te tapasztaltál már ilyet? Mit szólsz a fent leírtakhoz?

Az entitásokkal, érzékelésekkel kapcsolatos klub estek és hétvégi tréningek szervezés alatt. Kövesd a friss híreket és hamarosan értesülhetsz, jelentkezhetsz!

Tanulj, gyakorolj, fókuszálj és meglesz a gyümölcse! :)

Hálásan köszönöm, ha megosztod másokkal ezt az írást! Csodás teremtéseket kívánok!

Amennyiben kérdésed lenne hozzám, keress fel bátran e-mailben, privát üzenetben: takacs.janos.istvan@gmail.com

Jani

HAMAROSAN FOLYTATÁS KÖVETKEZIK...

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdolokes.blog.hu/api/trackback/id/tr812621971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Ha kezdő lökés kell...

takacs-janos-istvan-tudatalatti-detektiv-profil.jpg

Jani vagyok. (Takács János István, TJI, Zen) Természetgyógyász-kineziológusként kezdtem 2001-ben és azóta segítem az engem felkereső embereket. Azóta folyamatosan kutatom, fejlesztem módszereimet, hogy a lehető leghatékonyabban kísérhessem a fejlődés, gyógyulás, tanulás útján azokat, akik erre vállalkoznak, bejelentkezve hozzám. Az egyéni és csoportos foglalkozásokon kívül életcélom és hivatásom átadni azt a lelkesedést, látásmódot, tiszta szeretet érzését, nyitottságot, motiváltságot, amit születésem óta hordozok és fejlesztek. Ezért írom ezt a blogot is :)

TEHÁT: Ha kezdő lökésre van szükséged, keress fel, szeretettel várlak!

ITT JELENTKEZZ BE LELKI FOGLALKOZÁSRA:

takacs.janos.istvan@gmail.com

ITT REGISZTRÁLJ ÖNISMERETI FOTÓZÁSRA:

tjicasting@gmail.com

süti beállítások módosítása