Takács János - Gyakorlati Önismereti Foglalkozások

Egyéni és csoportos önismereti lelki tuning, fejlesztés

Csak tedd meg

Rengeteget féltem már életemben, gondolom ezt nem sokan feltételezték rólam az olvasóim közül. Régebben én is belesétáltam párszor abba a halogatás csapdájába.

"Majd 1 óra múlva", "majd holnap", "majd ha ez és ez megtörténik".

Ez mindegyik valamilyen feltételhez kapcsolódott. Azok a feltételek, amitől függővé tettem a lépéseimet, azok pedig ritkán történtek meg, vagy meg sem történtek. Így vagy belekényszerítettem magam egy helyzetbe, vagy a célom nem tudtam úgy megvalósítani, ahogy akartam.

Aztán egyszer csak elegem lett és elkezdtem olyan dolgokat csinálni, amit már vakmerőségnek szoktak hívni. Bizalom az életben, bizalom a sorsban és bizalom a világ "vigyázó" tekintetében. Van, aki ezt Istennek hívja, van, aki szerencsének, van, aki sorsnak, van, aki Univerzumnak. Egy valamiről beszélünk.

ut.jpgAmikor nem gondolkodom sokat a megérzés után, csak megyek és csinálom, cselekszem, akkor megvalósul a vágyott cél.

Amikor agyalok, akkor több tényező is megakadályoz. Az idő, hisz később nem biztos, hogy az a lehetőség ott lesz, ami előtte az adott érzésnél ott volt. A másik a sok gondolkodás, ami elbizonytalaníthat és félrevezethet. Az ész okos döntéseket tud hozni, de megérezni nem tud. Ez akkor tud jól működni, ha az agy és a lelek együtt tud működni. Ha a zsigereimben lévő dolgokat jól fordítom le, jól dekódolom.

Van még egy előnye az egyből cselekvésnek. Hamarabb kiderül, hogy jó volt-e a megérzés. Ha jó volt, akkor egy pozitív pipa az önbizalmamnak. Ha nem úgy lett, akkor pedig tovább vizsgálva kiderülhet hogy miért láttam/éreztem azt, korábban. Egyáltalán megérzés volt-e, vagy csupán a tudatalattim játszadozott velem. Tehát mindenképp a malmomra hajtom a vizet.

CSELEKVÉSRE FEL. Kevesebb gondolkodás, több cselekvés = több boldogság :)

Szép napot,
TJI

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdolokes.blog.hu/api/trackback/id/tr856098042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Ha kezdő lökés kell...

takacs-janos-istvan-tudatalatti-detektiv-profil.jpg

Jani vagyok. (Takács János István, TJI, Zen) Természetgyógyász-kineziológusként kezdtem 2001-ben és azóta segítem az engem felkereső embereket. Azóta folyamatosan kutatom, fejlesztem módszereimet, hogy a lehető leghatékonyabban kísérhessem a fejlődés, gyógyulás, tanulás útján azokat, akik erre vállalkoznak, bejelentkezve hozzám. Az egyéni és csoportos foglalkozásokon kívül életcélom és hivatásom átadni azt a lelkesedést, látásmódot, tiszta szeretet érzését, nyitottságot, motiváltságot, amit születésem óta hordozok és fejlesztek. Ezért írom ezt a blogot is :)

TEHÁT: Ha kezdő lökésre van szükséged, keress fel, szeretettel várlak!

ITT JELENTKEZZ BE LELKI FOGLALKOZÁSRA:

takacs.janos.istvan@gmail.com

ITT REGISZTRÁLJ ÖNISMERETI FOTÓZÁSRA:

tjicasting@gmail.com

süti beállítások módosítása